maanantai 23. joulukuuta 2013

Kuumeilua ja asioiden hoitoa

Torstai, tyttären virallinen syntymäpäivä ♡

Heräsin torstai aamuna ikävään olotilaan. Epäilin, että mulla saattaisi olla kuumetta kun olo oli ihan sellainen :( No, olihan sitä lämpöä sitten hieman, nimittäin 38,2'C. En varmaan paljon pienempää lömpöä huomaiskaan kun peruslämpötila sairastumisen jälkeen on ollut siinä 37'C paikkeilla. Ilmoitin asiasta miehelle kun lasten piti tulla minun luokseni muutamaksi tunniksi niin mies ilmoitti, että poikakin on kuumeessa! Pojalla olikin ihan reippaasti lämpöä kun oli jopa 39,2'C. Poika oli oksentanut sänkyyn niin ensin luultiin, että olisiko oksennustautia, mutta taisikin vaan oksentaa liman yskimisen takia. Onneksi! Ei mitään oksutautia tarvita! Se on ihan hirveää ja jos itse sattuisin sen saamaan niin luultavasti siitä tulisi sairaalareissu kun tarvitsen paljon nestettä.

Minulle soitettiin ja kysyttiin sopiiko tuoda uuden hellan n.klo.13.30-14.30 välillä. Olin sanonut vuokranantajalle hellan huonosta hapesta ja hän oli heti hommannnut uuden kotiin kuljetettuna ja asennettuna! :o Näitä vuokranantajia on varmasti harvassa kun homma toimii sutjakkaasti ilman mutkia. Olen ollut erittäin tyytyväinen vvuokranantajaani! Yritänkin antaa kiitosta takasinpäin :) Minulla oli tietysti varattuna pankki aika klo.15.00 niin kyllähän sen arvasi, että tuo hella tulee juuri silloin. Onneksi äiti ja isä oli tulossa käymään. Alunperin veljeni piti lähteä viemään minua ja Riikkaa pankkiin, mutta jonkun pitäisi olla myös kotona hellan asennuksen ajan. Niinpä tehtiin niin, että äitini lähti viemään minua ja Riikkaa pankkiin ja isäni ja veljeni jäi "valvomaan" hellan asentajaa. Pankissa saatiin hommat siihen malliin kun näillä näkymin pitikin.

Perjantaina olo oli jo parempi. Varmaan minun lääkkeisiini vakituiseksi lääkkeeksi lisätty burana piti kanssa lämmön poissa. Burana tukee tota vakituista pitkäkestoista kipulääkitystä. Täytyy sanoa, että kyllä se paikkansa pitää kun en oikein uskonut siihen. Buranahan määrättiin minulle jo kesällä kun para-tabs ei vissiin sovi napapiikkini kanssa.

Mieheni tuli hakemaan minua iltapäivällä kun meille oli varattuna aika lastenvalvojalle. Siellä nyt ei tullut mitään yllättävää. Yhteishuoltajuus, itse päätetään tapaamis päivät ja elatuskelpoisuuteni on 0. Eli kela maksaa jonkun pikku summan per lapsi/kk. Mennään tarkastuttamaan toi elari asia sitten uudelleen kun minulla alkaa tulla helmikuusta eläkettä. Samoin sitten pitää tarkastuttaa kelalta saamani asumistuki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti